Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//P.R.E.C.I.O.U.S
posted at: Saturday, February 21, 2015 | 10:24 AM | 0 Love! | Give me some love?


alright , nie nak update moments yang rasa best sangat. heee bukan ape asyik post yang form je kan . mestilah nak yang ada photo. lagi lagiii kaler-kaler like rainbows. wuuuuu ~ bhaha . emm selalunya orang update kan instagramkan . iyelah sejak menjak benda alah tu "hottest" bagi budak zaman sekarang ( termasuk aku juga) wehehehehe . instagramkan tempat upload photo . sape tak tahu ? tipu lahh wehh . opah aku pun pasal instagram. puihh ! puihh ! bukan tu aje , aku rasa insta tuhh dah mengalahkan twitter kot. yela engkorang tak nengok ke ada follower following tuhh , hamboii siap kormesialkan orang lain tuhh . nak pemesss kateko ! ko ade ? aku pun takde . HAHA ! sikit-sikit "please follow back" paling aku tak suka . bila dah follow hmphhh 'UNFOLLOW' wehh . lepas itu unfollow detect lahhh . macam aku tak tahukan . nak hotstuff kat dalam tuh je nak buat ape. orang memanglah pandang . "wuuu followers dia ramailah. Hotstuff tu !" tapi bukan boleh bawa sampai ke kubur pun . tak adanya kat kubur tu nanti disoal "banyak tak followers kamu? berapa ramai ?" ehhh ape aku nie sampai tersasul ke situ --' problem betul lahh . tujuan aku nak mengepost photo je . pun boleh sampai cerita melalut lalut . ohhh lupa kann dah tengah pagi buta . otak pun blur masuk air . haha. urmm kadangkan aku rindu sangat sangatt sangatttt kat sahabat aku . seriously ! miss them so much .yeah , I know everyone starting busy with their life , their studies and so on. aku pun sama juga. kadang tuh tak sempat nak berchat-chat even ada WhatsApp okay. bila ada free je . nak ber'whatsapp' emmm sebulan sekali kot. bhaha ! Nampak tak disitu bertapa busynya kami . at least their remember their friends. not ever forget single say right. aku tak kisah sangat pasal buah hati ke jantung hati ke. tu tolak tepi dulu . *means kalau ada pun tak utamakan dia* nak buat ape . bukan nak kata kejam buat cmtu tapi we not have any relay. kalau family yessss ! the first thing I take seriously because they loving me so much even I in bad situation. always care and stay besides me. love you mom and dad plus siblings too. if members , of course some come and some will go without looking back. I'm not asking or depends to much with it because I'm realize sometimes that cannot be like before. I don't expect too much and don't expect from me too anything and I'll not promise it. Actually I never trust and I think that I'll make wrong decision to have it. I can't handle it. serious talking okay. That's me and truly yes am I. My rules and I'm not broke it because it causing risk and my whole entire life.

ehhh ehh ! sorry terlepas emosi pula kat sini.

always besides me in UiTM (syida , alia(roommate) and chee)
this up here ! the members till jannah . InshaAllah :) really miss you girls "the partner"
my precious my life my soul . I Love Them really too much *whole of my heart*

hangout with roommate (izni) shopping time





 

0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?