Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//kumawooo chinggyu
posted at: Thursday, November 6, 2014 | 6:28 AM | 0 Love! | Give me some love?


today , tonight , this time I should think properly . uhhh ~ what that ? ahhh ! shouldn't I or not ? yesss or no ? hmm ape nk buat . pernah juga fikir pasal hal nie tapiiiii tk semudah tu . ya Allah , bantulah hamba-Mu ini . permudahkan lah urusan aku . dalam apa jua keadaan . aku dlm dilema 😢 belum dgn result yg nk keluar 2 weeks from now . ohhhh ! tapi aku tetap happy sebab dpt hangout dgn kwn2 dari sekolah lagi . tengkiuuu buddies . sayang korang , hehe . ecehhhh . korang jela yg boleh ajak melepak right . sweet moment even sekejap bohhh . lucu lahh korang nie . yrlas jmpa pun bukan selalu kan . * betul okay* yg satu u dgn aku pun tk jumpa . lg yg jauhh ohh no ! haha kejap ehhh gambar yg chomel chomel . cewwahh peqasannn bakk ! alaaa sorry la tkleh nk upload . lambat ! subuh pun belum tentu dapat . hehe . I pun tk may las story panjang2 . bukannya nk story love pun . kekasih hati kekal pun tk muncul . hewhew ,.

0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?