Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//final yooo 🔫📚
posted at: Friday, September 26, 2014 | 9:37 PM | 0 Love! | Give me some love?


assalamualaikum 😁 haii gegirlss ✌ hihi . sorrylah excited sikit. hurmm bukan hape nak hilangkan perasaan nervous tuhh haa. yelaa hari nie Fifi ambil final exam ELC 230 pukul 2:15 start . haaaa 😩😩😩 takutnyaaa . dah laa tak bape nak pandai sangat kan 😢 hmmm berserah jela. dah study bagai so now kita redha jela yeee . tawakal banyak2 at least dah cuba sedaya mampu . hikzzzs 😊 tapi baru first paper maaa.  last paper lambat lagi . 17/10 auwhhh dammmn ! lama tuhh . ingat senang nak tggu . I want back home 😭😭 missy my family yauuu 😘😍 it's okay. enough ! haha , ehmm so . . . entah aku pun tak tau nak tulis ape . kalau essay bm aku boleh ah nakbreka panjang2 macam novel , ini b.I ohhh memang tak lahhh kan. hmmmm btw just na wish good luck to all yg taking final exam tauu 😉😉 do your best and think about parents , friend and your future 😘😘 muahhh muahh . paipaiii 👋👋👋

0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?