Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//demam kpop
posted at: Thursday, June 19, 2014 | 10:03 AM | 0 Love! | Give me some love?


ohhh , tidak berguna lagi . keadaan menjadi ribut tatkala tersebarnya berita ini . hmmm , apakah yang dimaksudkan olehku ? haaaa , kecohh ! dan kecohh weyyy !pasal 12 orang jejaka hensem hensem yang tak boleh dinafikan. aduhhh , cairnya hati . haha . bukan setakat aku ja yang cakap macam tuh , seesaang fan pun weyhh . diorang lagi teruk . dispatch lagi ahh . tak payah cakap . ade jela gambar gambar yang menarik doirang paparkan . internet kan sekarang maju . dunia 2014 sekarang pun teknologi tinggi . semua hanya dihujung jari saja. just clikk ! and waittt ... membe aku lah nie . dengan aku sekali duk join minat kat diorang . haha . ini gara-gara group exo laaa . aiigoooo ~ habis satu bilik aku dokk kecoh pasal ini . perghhh ! baekhyun couple ? whatttt ! omggg ! omggg ! hahakzzz XD wait , aku tak minat Baekhyun ye . tolong sikit . ini hat roommate aku dua orang yang minat . hahaa , kantoi weyy . takpa lah aku cite dalam belogg je . haaa , yang sapa baca nie diam-diam yee . 'Izni , hang dok baca aku punya entry hang diam-diam jaa yaaa . shhuuuuuuutT ! keep silent okay ? huehuehue . diorang kalau dah keuaq cite tuhh ehmmphhh ! amik kauuu , tuhan je yang tahu ok . dengan aku sekali diseret dalam hal tu . yela ingat aku tak ingin tau ke ? at least tak buat peel . haha . belum masuk lagi dengan kawan-kawan aku yang selalu datang bilik aku . haaa yang itu memang dah jadi tetamu kebiasaan lah . tak payah diundang pun diorang boleh datang sendiri . al maklumlah selalu lepakingg kat bilik aku . dari semester satu lagi dah . yang budak berdua pun gila kpop ! fanatik pun ada . hehe , tak boleh nak cakap ape lah kan . cube bayangkan kalau digabungkan menjadi satu ? tak riuh satu floor ka ? ehmmm , belum tambah hat kecoh plus gelak lagi . gegaqqqq satu row nie hahhh . haha , tapi apepun diorang lahh selalu ada dgn aku . so aku pun jenis tak kisah sangat lahh . tapi kalau bab membangkang pasal kpop nie . nuuuuunnnnnnn jauhh diorang bangkang weyy ! habis habis ah dyorang bangkang kalau ada yang slek sikit pasal kpop tu . haha , yang tu mula lah nak bergaduhnya . pastu last last masing-2 senyap jee . aiigoooo apa lahh nak jadi . nanti bila dah habis hat kpop masuk pula cita lain . ade jela diorang nak story mory . tak habis sehari kalau ikutkan . mujur semua tak duduk sebilik kan . cume diorang aras tingkat atas jela . actually aku pun dah tak tau nak cerita ape . saje nak penuhkan entry aku . biar kosong nak buat ape kan . tak ade orang bace sudahlah . ade ker aku kisah ? tak pun kan . 

0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?