Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//here i'm now :)
posted at: Wednesday, May 7, 2014 | 7:57 PM | 1 Love! | Give me some love?




assalamualaikum , hai korang/kalian :) wuuuuu , rindunye nak taip . hahaha , al maklumlah busy sikit sekarang . before that sibuk final exam . now sekarang aku dah free . tapi tuhh pon tak sure bole update ke tak . hihi .
sekarang aku pon cuti 2 bulan . perghhh ! nahh amik kauu !!! lame kauuuu , nak sangat cuti kan . haha , cuti 2 bulan kali nie aku mmg tak keje :) menghabiskan dgn jenjalan jelaaaa . *jangan jeles ye*
uhuuuuuu ~

hmmm , apepon aku mmg rindu dekat rindu dekat roomate aku . tak lupe juga kat kawan2 aku . kepada fasiha , diyana , mai , sue and bella aku nak jumpe korang ! rindu bertingkat-tingkat bhaiii .. hahaha . gunung everest pon kalah tauuu :/ hahaha . 

dahh laaa itu je sesi luahan hati aku . hehehe , ANYONGGG !!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

wuhuuu rindu roommates tu? *terharu seketika* :(

May 9, 2014 at 6:41 AM  

Post a Comment

Back to the Blog?