Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//L.I.F.E
posted at: Tuesday, May 20, 2014 | 10:25 PM | 0 Love! | Give me some love?


          alhamdulillah :) setelah genap 9 hari aku berada dirumah Che'e . hmm , tak sabar aku rasenye nak balik rumah . waarrrghh ! betul-2 aku rindukan rumah nie woii . boleh demam akuu :/ haha . ermm , rindu nak ngadap muka mama , ayah *bagi kiss sikit* MUUUAHHHH ! dekat sini pon aku takde buat ape just follow dia p kedai or hantar baju kat kilanggg . kalau aku rase malas sangat aku stay kat rumah jaa :) jadi suri rumah tak berdaftar . kekekekee :P tak pongg aku layan ja cite filipina tuhh 'Temptation Of Wife' . best gakk ohh cite tuhh sebab Marine berlakon . * entah betul ape aku eja nama dia * okay abaikan saja . bukan itu je aku isi masa lapang yg berharga pluss bole study untuk sem depan nuhh . haha . aku kadang menghabiskan masa aku dengan drama Jepun *yang boleh dikatakan tak berapa minat sangat , tapi aku tengok jugak la sebab takde cite :/ takk pun aku layan drama Korean * yang sememangnye dah jadi cerita fav sejati aku kononye , wiwiwiwi :P hmm , lagi ape ehh ? *japp tangan tongkat dagu --' emmmm ~
hah ! yess , i knoww :) tambah lagi satu kacau orangg . tengggg ! tenggg ! bhaha , itu keje aku kalau bosan tahap sewel sangat . dah tak leh dok diamm . makan ? mmg la kan kene makan . tapi bukan makan yg berat-2 lah setakat makan yg mcm snek snek uhh . kadang cadbury pun aku telan . pepero ! yaaaa , itu pun aku makan . mmg sedap ahh PEPERO *yummyyyy ! well esok dak kene amik parents Che'e kat airport .huaaaa , malasnye lahh nak ikut . tapi kene p jugak . lepas jaa parents dia balik baru boleh kuar makan angin . before that i have to go PKNS sebab kosmetik aku ada jual kat situ . dah la susah nak cari . menyampah aku :/ kalau kat kedah tuhh ehmm , habis satu mall aku pusing nak cari . jenuhh wehh patah kaki kalau yg ta tahan dgn aku . kenapa ? sebab fade up . hehe , well kalau nak satu barang kene cari sampai jumpe jugak . kalau dah takde terpaksa la aku guna kosmetik lain sebab stok takde . hampehh kan . takleh stick kat satu produk namanye . itu takpe jangan tak stick dgn pasangan sendiri sudahh --' ehh ! ape aku nie tertibe masuk topik kosmetik ? haihh , toletto betul laa --' kalau aku nie jadi promoter kecantikan takpe gak kan . haha *fifi perasan sudah* takpun duta ? * ehmpphh lagi lah perasan tahap langit nak terbelAH . HAHA ! alright aku pun kadang tak update tapi bile da update start la merapu teringin makan kerabu . mak aihhh !


# watch out okay ! i only think ...... something ? yeahhh ~

0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?