Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//pluss storyyy --'
posted at: Wednesday, January 8, 2014 | 4:29 AM | 0 Love! | Give me some love?


assalamualaikumm :) halo halo .
okayyyy , actually memang dahh lame pun tak buka blogg . sorryy ~
dah berhabuk aku rase blog niyhh . haiihhh ! haha , uhmmm --' aku nak update ape pon aku ta tawww . HAHA ! okayyyy , firstly pasal korea duluuu . ohhhhhhh ! EXO :D hehehe . yelaaa , sekarang kan group tuhh tga hottt katekannn .so demammmmm EXO kottt . semuanya angkara membe n roomate aku . ehmmm , aku pon dokk dokk ushaa meyhhh . benda tuhh da lame punn . haha .
my D.O :D saranghaeeeee ! cewwwahhh , poyo jee ( hahhhhh , takde keje :/) saje suka sukii ..
errrrrr ! nak story ke pasal cuti mid sem ? hmmm , tak payah kottt . haaaaa , macam bese cuti jee duk rumahh . kejenye macam orang lain selalu buatt . tapi sempat gakk lahh jumpe membe akuu before balik kennn . huahuahuaaaa , i gonna miss you guyss :P okengggg ~
sekarang niyy memang aku banyak assigment yg perlu dibuat . ouhhhhhh , tidakk ! berlambak wehhh . perasaan akuu ? tak perlu cakap lahhhhh . bayangkan sendiri ekkkk :)


#okaylahhh , story kali nie bosan sikit kottt coz takde idea . sorry tauuuu :) btw , next time I post again .

0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?