Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//feeling saddd :(
posted at: Saturday, January 18, 2014 | 4:46 AM | 0 Love! | Give me some love?


haiiii , assalamualaikum :D hari nie fifi mmg takde mood na update ape . Ahhhhhh ~ siyess bosann woooohhh ! apa pun ta ta tauuu . haisssshhhhh ! wehhhhhh , korang tolong lahhh akuu . ada masa niyhh ape aku na buatt ? hhmmmm --' bagi lahh cadangan okay ? haaaaa , aku dah study . note punn dah buatt . ape lagii ? wi-fi mmg lahh laju . tapi takkan nak bertape kat tmpat ada wi-fi satu hari satu malam agak lahh kenn.
huhuhu .. btw , siyes ! hahhhh , baru aku teringattt . omggggg ! eco bebbb ! ecooooooo ! susahh kottt . bertahun aku nak fahamkan konsep ekonomi langsungggg ! zero wehhhh ! zerooo ! ohhhh , girls man please help meee :) i merayuuu sgt2 . bagi lahhh note yg berguna ke ape ke . kalau adaaaa . sangat memerlukan okayyy :( kalau ikut kenyataan aku lahhh , yg mmbuatkan aku tak faham sbb lecture okayy . yelaaa , dapat yg tuaaaaa . ehmmmmmphhh ! confirmmmmm laaa ke lautt . dia dokk syokk sendiri ( okay , bukan nak kutuk keyhh ) jangan salah faham . i just be honor okayy .


#right ! thats time to turn off laptop :) byebyeeee :D annyounggggg !

0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?