Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//SHORT TIMES
posted at: Saturday, August 22, 2015 | 9:52 AM | 0 Love! | Give me some love?


TIK TOK ! TIK TOK 🕐⏳Pejam celik pejam celik dah nak dua tahun setengah study kat Merbok 😔 bila difikirkan balik many happened since I stay at there. Lepas nie masing2 ada haluan dan cita2 nak dicapai. yelaaa bak kata orang kami first batch yg akan graduate dulu 💁 tapi ITU tak jadi masalah . hahaha . emmm lepas nie dah jarang jumpa roommates kesayangan , kawan2 kat UiTM . contact melalui fon jelaa weii. teknologi pun makin canggih kauu ! jangan nak unthordox sangat keyyy 🙅 haaa itupun kalau iyelaaa tk lost contact . kalau lost memang aku jumpa kome time kome kahwin jelaaa ek 😂 jangan marah aku tauu . btw dekat sini bukan senang nak cari kawan2 yg betul sekepala dengan kita. well , perception diaorg dkt kita tak sama. pemikiran pun mana sama kak/adik oiii . harap maklum ye 😒 selama aku belajar kat sini alhamdulillah semua elok takda yg tak elok. kalau salah faham dgn roommate , classmate tu normal lahh. tak semua ada kata sepakat. tapi aku bersyukur diberi peluang berkawan dengan sahabat yang baik,  memahami, cakap direct tanpa selindung 😅 hahaha. thank you so much 💋 I can't pay back the all things that you made to me. I'll promise that I never forget the all precious moments ever inch second whole my life 🙆❤ sebab I tahu kat sini takde family yg boleh tengok java sebab jauh melainkan kawan2 . you all better deserve it 😘 for my sweet tight heart (roommates) thanks a lots 💕 so much fun that I get since we're know each other for two and half years babies. we fight each other , laughing together until suck ! haha 😂😂 complaints each other , joking around , hangout together 🍔🍟🍫🍗 . important parts when eatingggg ! hewhewww nak makan semuanya kalau perut tu mampu tampungkan ? tangki pun boleh kalah tauuu 👍 pejam celik pejam celik dah hampir dekat bulan 9 punn. Final pun tak lama dah . lagi sebulan jaa. assignment , test , quiz bagai ada yg proceed 😰 ohh goshhhh ! harap semua subjek yg aku ambil boleh pass dengan selamatnya. takmau extend please 🏃🏃 miss my bedroom , home 😢 emmm tapi kali nie tak dapat sambut befday , buat prank bagaiiii . sokayy ! kita boleh celebrate after done , last day after final 😉 korang kena juga buat ! tak kiraaaa lambat ke ape ke . Last beb , lasssst ! lepas nie hanya mampu wish jeeeeee 😚 okaylah  dah malam buta sangat nie, makin melalut aku tulis kangggg . 😪😪 gunite fellows , have a sweet dream 💤 muah ciked 💋💝



0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?