Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//emosi tak berapa nak stabil kot
posted at: Thursday, August 27, 2015 | 2:51 AM | 0 Love! | Give me some love?


Kejadian berlaku time nak pergi CS (center square). hmm aku tak tahulah salah siapa. salah aku atau dia ? before nak pegi cs tu totally okay, smoth, happy jaaaa. tapi bila nak pegi tu terasa ada yang tarik muka. aku perasan tapi buat tak tahu je. malas nak layan perasaan manusia yang kuat emosi. sepanjang dekat cs tu langsung taknak tegur aku dengan syidah. si dia terus buat muka toyaaa bila Nampak aku dengan syidah. kalau punca sebab suruh ambilkan barang makeup yg terlalu banyak korang rasa masuk akal tak ? dahla kawan aku hat sorg tu mmg tk kenal sangat barang makeup. hmmm start dari situ dah boleh nampak reaksi wajah dia bertukar. dalam hati aku cuma kata "marah kejap je tu, nnti okaylah". sebab barang make up jekot. ya allah , bagi aku tu small matter that can faced by everyone. take it easy and should understand about people around her. bukan campak lepas emosi tuh ! berpada padalah sikit . aku pun ada tahap marah juga tapi kalau dah sampai camni sape tak hangin satu badan --'. kau nak orang faham kau tapi kau sendiri tak faham diorang. bukan nak mengata bukan nak buka aib dia tapi luahan saja. korang sendiri pun mesti pernah face problem nie kan ? cuba bayangkan dah dua hari tak tegur , tarik muka dgn kitorg. at least aku ada tegur tapi si dia buat dunno jaaa. aku hold dua hari kot ! dua hari aku tahankan je dengan perangai annoying kau. ingat kau sorg boleh buat. bila aku tnya kau jawab acuh tak acuh ja. pastu p ngadu kat roommate aku kata banyak kali dah benda nie jadi. aku biarkan ja , malas nak gaduh.". tapi still bila jumpa tarik muka.see ? pegi balik still sekali tapi tak bercakap langsung. kome rasa apa bila jadi cmni ? haaaa tau jawapannya "dah biasa weii" . HAHAHA ! takpa hati kena sado weiii. kena kental baru org tak pijak kita. nie sekarang dahla group sekali untuk 3 subjek. nak hadap muka dia yg tknak senyum langsung . kalau aku kata dia pms tak jugaaaaa . moody time tu lagi teruk. semua org dia nak marah tau . kalau aku tk tahan dah lama aku belah weii tak kawan dengan kau. tapi sebab kau betul2 kawan aku yg sentiasa ada, teman borak . aku sayang wei persahabatan nie. lagipun aku pernah stay tidur rumah kau. macam2 laaaaa . walau camne pun u still my friends . forever !

0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?