Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//gudluck+rindu ~
posted at: Tuesday, December 18, 2012 | 8:47 PM | 0 Love! | Give me some love?


hellooooooo ! :)
Heyyyyy , korang :D
ermmm , dah bape hari aku tak update ann ? yelahh ! bz keje je :( .. huhu
anyway hari nie hari cuak plus gementar bagi budak2 pmr 2012 .. hahaha . amboii ! aku niyhh gelakkan org jer .. time aku duku cmtuhh gakk ! haisssh ~
btw , 4 Azwana Azman(adikku yang aku sayang) :) gudluck untuk hari nie .. HOPE kau dapat result yang bagus n better daripada trial :) .. lauw result kau bagus , aku akan bagi hadiahh special tukk kau .. heheh (cewwwahh ! ) poyo jer aku nie .. uhuhuh .



uhhhhhhhhhhhhhhh ~! rindu kat family :(
#tape-2 t malam aku tepon  :D hehehe . ~
chauw luuu .

# rindu kat my buddy's <3 ..

0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?