Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//BIRTHDAY KU ~
posted at: Thursday, December 6, 2012 | 6:38 PM | 0 Love! | Give me some love?


assalamualaikum .. terutama yang ingin tau ttg life aku kat sini :)
okay , 1st skali aku na ucapkan banyak2 terima kasih kat my untie(salmah kassim) n cousin aku ( iqa) coz sudi sambut befday aku .. haha :D
semalam adalah hari terindah bagi aku coz umur dah cecah 17 tahun ( alaa , muda lagi) hehe .. y aku terkejutnye bile dah settle keje aku lipat kain dyorg ajak aku kua .. aku pun pelik gax nak kua p mane kan ? pastu dyorg cakap ikut jelahh .. ermm , aku pun ikut jelahh .. time uhhh malam then ktorg jalan kaki jew . coz dekatt .. aku pun folow lahh sampai tempat uhh .. aku pon ta tgok nme tmpat uhh .. maen masuk je . huhu . rupe2 nyer tempat y aku masuk uhh kat SECRET RESIPI .. na wat suprise kat aku . hoho ..
aku pun terkejut coz sambut bufday aku kat situ .. HAHA ! apepon tengs kat dyorg coz sudi smbut bfday aku .. family aku pun tak lupe wish kat aku .. SAYANG U ALL ! ehh , lupe lakk .. kawan2 aku gak ade wishh kat aku .. org 1st y wish mestilah TWINS aku .. hahaha .  okey lahh , pape t aku share lagi ekk :)

THEN , HARI NIY BEFDAY MAKCIK AKU .. HAPPY BIRTHDAY ~



# chaw lu .. sayang korang sume :) ILY ~ :P

0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?