Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//memory hias kelas ~
posted at: Friday, February 24, 2012 | 11:28 PM | 0 Love! | Give me some love?


ehm , aie niy pnt cgt kott .. yelaa , hias kls .. huhu .. da laa mcm2 y jd kt c2 .. hahaha ,, ak ta tahan ble dkg haris bg cramah kt ktowg ,.. adoyaiiii ! lwk2 .. tbe2 ckg salmiah plax dtg .. ehmm , lg smart laa .. ad kea time ckg crama dy p0n dok ckp sme .. mang kne laa nan dgn haris uhh .. niy ayt dy "jgn na halau bdk2 niy .. sye tga na bg ceramah kt deme niy ...sye ta ske ble sye bg crama , ad 0rg mnyampuk ! sye da psing 2 kali , y ckg uh dok blik je kot nye laa ..sye ta ske dyowg kne hlau ble sye ad kt cni .. huhu .. mang ckg uhh tarik muke laa .. haha .. niy jelaa pix y ley pqa amik .. huhu


0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?