Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//exam-2 ??
posted at: Friday, October 14, 2011 | 8:55 PM | 0 Love! | Give me some love?


HUHUHU , ishhh npe niyhh .. na nangis je ak ...
mne ta ny ta pena ak tinggakn exam paper cm2 .. jwb bpe soalan jee ...(FIZIK)
errrrrr ,,,,, na je ak amik blikk ... tp bkn ak jea .. rmey y wt cm2 .. i think laaa .. hahaha , tp y nex ny just teras ... alhamdulilah .... bley ak jwb .. i2 p0n law ak ley r ...

ADMATH ?? hmm , nta laa .. ak p0n ta taw cmne na ckp .. huhu n~
redah jela .. KE LAUTTT !!!!
otak ak pon act , da full .. tinggal na pecah jee ... 
cpt la abs exam ... ak da ta tahan na jwb lgy ......
wahai kmnterian plajarn ,, cerr wt exam juzz staun skaly ...
rkyat2 kt h.mlintang ta larat na jwb ... cm na nangis p0n ad ..... huhuhuhu ~

0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?