Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//
posted at: Thursday, June 27, 2013 | 5:47 AM | 0 Love! | Give me some love?


Holla :) Assalamualaikum kawan-kawanku ... rindu bebenor aku nak update . hehe .
yelaaaa ! sejak dua menjak niyy aku rajin update katekann . yang herannye bilaa teman2 ku yang laen nak update ? haihhh ! --" ribduu nak bace blog n citew dyory .

jappppppp ... ! ehhh :) nak show gambaq aku satt naa . hehe


taaaraaaahhhhh ! hehehe :) comel kann ? huhu , bangge sendiri lahh . takde sape nak puji . haaaaa , nie lahh pix aku yang latest . kott2 korang ingat aku chubby lagi kee , pipi tembam kerr . haha .
okayyyy ! noww aku mmg dah dapat kawan baru . ramai jugak laa . kalau yang girl's yang aku kenal ehmmm ........ yelaaa nadiea mazlan , aiza , witrah , aina nadiah , ainur , fara najiha , alia , fasihah , iznee , asyrini , daniaa , nanda , che'e n ramai lahh lagi . huuuu .
kalau y boys just haziq , amir , faiz 1 , faiz 2 , ammar , nasihin , syafiq  . hahh ! ituhh je laa .
laeen takdaa . ehhm ! btw , nex week aku ada camping dekat baling . hohoho .
bestt nyeee . tak sabar nak p . then nanti dapat jumpe ustazah nurbaiyah , ustaz don n ramai lahh lagi . hehehe , untug lahh masuk kelab iman aku nihhh :D

aku punn tak taw na citee apee . yang pasti 9 haribulan nanti aku balik hometown . need my family .. miss them sooooooooooooo muchh ! muaaah muaaah *

0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?