Dream Girl ✰

Hello Dear and Babies! You are stucking on my blog! I know that okay.
The place where I keep my dreams
I hope you enjoy the journey through my life and adventures and do not leave without comment! Enjoy it :)
Follow + Dashboard

: See you soon...!

April (4)월 2013 년

D L M M J V S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

>>Tumblr


The Past...


Tell me you Dreams

Please be friendly
and Respect me

Paste here your C-Box

Thanks To!

Skin by; Kiimy Ys
Icons by SC
Pictures: WeIt & Tumblr
Sozai: 7thdisorder
Editor: You! ~


//
posted at: Sunday, September 4, 2011 | 3:32 AM | 0 Love! | Give me some love?


yess ! dpt jgak blik uma ... da lm ak kt kg ..
b0san lax .. da la kne msuk utan tmnkn nenek ak ..
ishhh , byk nyamuk lax uhh ..
tp bez gax ble sume blik .. dpt bkumpul ramey2 !! MERIAH .. huhuhu
mcm2 ad jd kt kg .. ta y i2 y ini .. eyhhh !!
koang na tg0k ta pix2 time ak kt kg ?? mehh laa .. tg0k rmey2 !! hahaha
niy dyowg tga lompat !! hahaha .. ak juz tg0k jeA ..
y niy lax time na p ryee .. hehehe
yg niy tga wt barbeku ... bezz ! sdap kott .. rgi law ta mkn .. huhu
tp actt , byk lgy ... juz mls na in laa .. niy jela .. tp byk memoryt y bez art kg ..
luv u all !!

0 Comments:

Post a Comment

Back to the Blog?